Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Adina ♥ - 12 september 2011 22:56

Jag blir uppriktigt ledsen över att datan är så seg just nu.. bara jag som har problem med detta? Är det telia som har lite problem med uppkopplingen?


Gick till biblioteket idag och lånade denna bok:

Nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova. Kan du svara mig på en sak?

Får man bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brorsa? Får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum? Jag kan inte hjälpa det! Och jag skäms så in i helvete.


Ludvig och Amanda älskar varandra. 

De vet att det är förbjudet - men de kan

inte låta bli och inleder ett kärleksförhållande.

Ett förhållande som sargar och svider.

Men som också ger skälvande lyckostunder.

Ända tills verkligheten tränger sig emellan dom.

Av Adina ♥ - 12 september 2011 21:42

I don't want to be - Gavin Degraw ♥

Av Adina ♥ - 12 september 2011 21:20

Glömde skriva igår att det regnade som jag vet inte vad.. men det gjorde det iallfall, och det fortsatte imorse så jag fick sjuts till skolan, så hämtade vi upp Sandra på vägen och när vi kom till skolan var det bara vi som var torra i pricip! he-he


Aja, nu sitter jag och äter "kebab-chips" yummie!

    

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards