Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 4 september 2011

Av Adina ♥ - 4 september 2011 18:54

Jag ville bara slänga in ett inlägg och säga att för det första så mår jag ganska så skit! Min hals värker.. halsbränna på hög nivå, min kropp är helt gelé och jag har huvudvärk, jag har en känsla av att jag börjar bli förkyld! Aja, nog om mig och  min tycka synd om mig själv känsla..

Jag totalt avgudar Kitty Jutling, hon har haft ett tonårsprogram som hette "Hasses brorsas låtsassyrras kompis" där hon pratade om mens, orgasm, svett, puberteten, sex och sånna grejer.. Sen har hon en blogg tillsammans med några från svt, och bloggen heter http://mensbloggen.se/.. Som också handlar om mens och puberteten! Hon är så grymt cool och jag älskar hennes stil och sättet hon pratar på och hur naturligt allt verkar vara för henne at prata om! Hur grym människa som helst!

Av Adina ♥ - 4 september 2011 15:28

Just nu ligger jag i sängen och mår hur illa som helst, har ont i halsen och magen!

Så idag ska jag göra.. absolut ingenting! Dricka te och se på film typ...

Av Adina ♥ - 4 september 2011 12:11

Jag älskar, älskar, älskar denna låt! Lyssnar på den dygnet runt i princip..

 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards