Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under september 2011

Av Adina ♥ - 19 september 2011 19:03

Orientering är onödig skit när man har en ganska så pissig dag!

Förrutom att jag var allmänt pms:ig så gick vi fel och då tyckte *** (personens namn) att vi skulle gå en genväg istället för att gå tillbaka och börja om och göra rätt, så *** börjar traska in i skogen när det just har regnat hela natten = BLÖTT! Så när jag skulle hålla upp på en torr sten så hamna jag med ena foten mitt i en mosspöl och blev dyngsur om heeeela foten! Och eftersom jag blev så arg så ställde jag mig och började gråta (!!!) av ilska... Det hela slutade med att vi kom till mål utan stämplar eftersom vi var fast i en j*vligt blöt omgivning! 

Det hela gjorde ingenting bättre när *** sa att han/hon hade orienterat i halva sitt liv, yeah right!

Av Adina ♥ - 17 september 2011 21:59

Av Adina ♥ - 16 september 2011 15:57

Idag hade jag hemkunskap för första gången sedan i 5:an/6:an!

Vi gjorde köttfärssås & spagetti, och min grupps köttfärssås var sååå god!

Vi gjorde även chokladmuffins med frysta hallon i!

Jag blev helt lyrisk när jag vaknade imorse och fattade att det var fredag och att vi skulle ha hemkunskap! Älskar att laga mat och att baka, så min lycka går inte att beskriva, haha! nää, nu överdrev jag, men hemkunskap me like så att säga!

3 timmar hemkunskap är inte dåligt, men efter det har vi ju NO... så det goda väger upp med det dåliga, eftersom jag inte gillar/fattar NO!

     

Av Adina ♥ - 13 september 2011 20:51

Japp.. så är det! Jag har en Hannah montana period, jag gillar helt plötsligt hennes låtar och kollar på massa Hannah montana avsnitt hela tiden! 

Ja, jag vet att alla kommer ta detta som något sjuukt dåligt, men så är det!!

Det var bara detta jag skulle säga! 

See ya!

Av Adina ♥ - 13 september 2011 12:28

Det blåser liiite ute.. hö-hö

Av Adina ♥ - 13 september 2011 10:34

Idag har jag studiedag polers! Fan vad gött...

Så idag skulle jag nog träffa Henke & Sandra, även om min näsa vill spotta ut snor!

Nu ska jag gå och äta frukost! ♥




Av Adina ♥ - 12 september 2011 22:56

Jag blir uppriktigt ledsen över att datan är så seg just nu.. bara jag som har problem med detta? Är det telia som har lite problem med uppkopplingen?


Gick till biblioteket idag och lånade denna bok:

Nu är klockan snart halv fyra och jag kan inte sova. Kan du svara mig på en sak?

Får man bli alldeles varm och matt i kroppen av att se sin egen brorsa? Får man det, ens om han är den snyggaste och finaste killen i hela universum? Jag kan inte hjälpa det! Och jag skäms så in i helvete.


Ludvig och Amanda älskar varandra. 

De vet att det är förbjudet - men de kan

inte låta bli och inleder ett kärleksförhållande.

Ett förhållande som sargar och svider.

Men som också ger skälvande lyckostunder.

Ända tills verkligheten tränger sig emellan dom.

Av Adina ♥ - 12 september 2011 21:42

I don't want to be - Gavin Degraw ♥

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards