Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under september 2010

Av Adina ♥ - 17 september 2010 22:39

Tre-saker-testet

Tre saker jag inte förstår mig på: fästingar (vad gör dom för nytta), myggor, människor i stösta allmähet :P


Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet: Godis, mobil, massa papper

Tre saker jag gör just nu: Bloggar, bdb, spotify

Tre saker jag vill göra innan jag dör: åka jorden runt, få massa barnbarn som avgudar mig :D, hoppa budgy jump

Tre saker jag kan: Prata, Äta, Gå

Tre saker jag inte kan: Vissla, springa långt, Gråta i lagom sorgliga filmer (tjuter typ bara i 2 filmer :P)

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på: "The All-American Rejects", P!nk, Rise Against

Tre saker jag skulle vilja lära mig: Prata flytande baklänges, Spanska, Simma under vattnet utan att hålla för näsan..

Tre favoriträtter: Kyckling och ris, mammas kycklinggryta, Pannkakor

Sömn-testet

- Vad har du på dig när du sover? pösig eller tajt tröja och trosor
- Hur sover du helst? (på sidan, ryggen etc) på sidan..
- Hur många kuddar har du i sängen? fyra + massa prydnads kuddar och gosedjur!
- Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? Oftast!!
- Har du drömt “sann-drömmar” någon gång? ja, nån gång tror jag!

Mode-testet

Beskriv din stil med 3 ord. - vanlig?? - snygg såklart (haha), vet inte!!
Vad innebär mode för dig? Det e kul med mode!! :D
Vilka är dina favoritaffärer/ butiker? Gina tricot, HM, Lager 157
Shoppar du second hand? nej!
Vilken är din favoritdesigner?      ??????
Vad är din favorit i höst?
Hur mycket shoppar du för i månaden? 500:- ungefär
Dyraste plagget respektive billigaste? ingen aling - legins för 10 kr
Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag? ja, mer!!! mycke mer
Brukar du tröstshoppa? nej! :P
Högklackat eller lågklackat? lågklackat
Vilken är din drömväska? jag haqr en fiiin väska! :D jeansväska
Vilket blir ditt nästa köp? en tröja tror jag, en jätte fiin!
Favoritplagg just nu? mina slitna jeans
Favoritaccessoarer? mitt armbang jag fick av alice när hon hade vart i grekland! <3

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[X] Du har ett eget rum.
[X] Du har en mobil.
[X] Du har en iPod/MP3 spelare.
[X] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[X] Du har fler än 2 bästa vänner.
[X] Det finns en pool i din gård.
[X] Du klär dig som du vill.
[XX] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.
[X] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[X] Du har aldrig blivit nedslagen.
[/] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden
[X]? Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.
[X] Ditt rum är stort nog för dig.
[ ] Människor använder dig inte för den du är.
[ ] Du har varit på konserter.
[ ] Du samlar på något normalt.
[ ] Du längtar till skolan.
[X] Du önskar inte att du var någon annan.
[ ] Du spelar någon sport.
[ ] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[/] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[har inte betyg än ] Du har aldrig fått IG.
[ ] Du vet vad som händer i världen.
[X] Du bryr dig om folk.
[X] Du är nöjd med ditt liv.
[X] Du kan mer än ett språk.
[ ] Du har ett smeknamn.
[X] Du har ett husdjur.
[X] Du kan hela orden från 10 låtar.
[X] Du har inga “fiender”.
[/] Du är en ganska snäll person.

Total: 22.5
———————————
Total : 22.5

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!

Av Adina ♥ - 17 september 2010 22:30

  

haha! :P nu kommer tester för jag har trååkigt för alicia logga ut från msn -.-  

Av Adina ♥ - 17 september 2010 21:12

heej!

förlåt för att jag inte har skrivit på DÖ länge, men jag har faktiskt inte suttit vid datan på aslänge (stolt).. mamma säger att jag inte ska siitta så mycket som jag gör!" :P men ska blogga mycket, nu... lovar!! (kanske)

har börjat bli en duktig liten flicka! ;)

det har hänt mycke på senaste tiden!!



lista på saker som hänt och kommer att hända:

1. jag tror på riktigt jag är KÄR"!!!!!!! AHHHHHHHHHHHHH!!!

2. jag HATAR ubbe gubbe lubbe! :S äcklas bara jag tänker på honom! :S yuuuee!

3. Alice har fått dampryck på Ubbe

4. jag fyller år snart!! :D

5. jag drogar en viss godissort!! :)))


det va det! hejsvejs!! :D


  

Av Adina ♥ - 12 september 2010 14:16

hej!

kollade nyss på "till vildingarnas land", den var assorglig i slutet,det var jättehemskt sorgligt!!!

se den kära vänner!


TILL VILDINGARNAS LAND <3<3<3<3<3<3<3<3


      

Av Adina ♥ - 11 september 2010 17:28

hej! :)

nu är jag hemma igen efter att ha sovit över med alice! :)

vi gjorde massa kul, vi lagade mat, vi kollade på "rapport till himlen"

sen prata vi och sen somna vi..

idag har vi segat hela dagen! ;) vi har ritat, kollat på tjockis program på tv4.. :D sen har vi gjort mannagryns gröt! :D skit goooott!!

 hejdå <3

Av Adina ♥ - 11 september 2010 00:03

hej alla nära och kära..

sitter hos alice just nu! :)

vi har sminkat varandra inne på hennes lilla toalett, finns det hjärterum finns det skärterum (stav)! :D och fixade varandras hår! :)

jag osver här inatt, vi kollar på "rapport till himlen", den e jätte bra!!!! :D <3

förlåt för att jag inte skrivit på länge men jag har inte suttit vid datan på evigheter (typ 4 dagar) :O!!


min underbara kompis <333333333333333333333 



några bilder på värdens bästa vänner :D <3 ;) 

 

         



 

jag just nuu!



pusseli puss puss!! ;)

Av Adina ♥ - 6 september 2010 20:04

sitter och kollar på "paradise hotel"..

det är skrattretande kul och man klibbas fast framför datan och kollar på det! :P

bloggar imorn när jag komner hem från skolan!!

förresten, vill nån va med mig imorn? :)

Av Adina ♥ - 5 september 2010 12:54

mina favvo byxor e jätte trånga..jag kan knappt knäppa dom!! FAN!!

jag har fårr för stor rumpa! BiG NO!


  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards