Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Adina ♥ - 13 oktober 2011 22:23

Imorron ska vi ha prov i fysik, kanske inte det första man vill börja med en fredags morgon, men sånt är livet! Jag har inte övat ett skit och kommer göra bort mig totalt imorron, men jag har inget som helst intresse för NO och fattar inte ett skit av det hur som helst, vi har prov om värme "Vad är värme?", "Hur påverkar värme materia i fast, flytande och gasform?", "Hur sprids värme?". Hur f*n ska jag veta det?. suck! 

Av Adina ♥ - 13 oktober 2011 21:20

Jag har bestämt mig för att jag vill/ska/måste gå Restaurang- och livsmedel!

Deet verkar såååhääääär kul + massa snygga killar (iallfall en..) och jag som älskar att laga mat och så skulle ju älska detta program! Sedan har man 15 veckors praktik.. me like!

Var hos Alice förrut och målade naglarna bla..! :)

13 oktober 2011

Av Adina ♥ - 13 oktober 2011 10:00

Idag ska jag på informationsfräff på gymnasiet. Ska gå på fyra sånna, och idag   är det Resturang- och livsmedel, vilket är den jag helst vill gå på tror jag! 

  • Estet
  • Hantverk
  • Samhäll
  • Resturang- och livsmedel
Skriver mer när jag kommer hem!
Av Adina ♥ - 12 oktober 2011 21:45

   

Linne - Lager 157

Chinos shorts - Lager 157

Ray-ban brillor - fick av matilda när hon var i grekland

O.N.E klocka - Guldfynd


Mcfly - The Ballad Of Paul K

Av Adina ♥ - 10 oktober 2011 22:04

Om jag fick välja ett utseende på en skådespelerska så skulle jag välja Olesya Rubin!

Hon är så snygg och jag skulle lätt trivas med mig själv om jag såg ut som hon!

Nu tänker alla "men det är ju hon tönten från "high school musical"..", "Man skulle ju hellre vilja se ut som typ Megan Fox"... Men jag skulle vilja se ut som hon för att hon är så otroligt söt!

(vi diskuterade detta på slöjden imorse..)










Av Adina ♥ - 10 oktober 2011 21:09

Nu har pappa färgat mitt hår (♥) och jag troooor att jag är nöjd! Eftersom jag inte sett det i dagsljus än så är det svårt att svara på om det ser bra ut, men vi får hoppas!

Imorron måste jag ner till stan och byta klocka, lämna tillbaka en tunika, gå till telia, lämna böcker på bibblan, låna en ny bok på bibblan!


För er som är intresserade om mitt liv kan jag bara meddela att jag snaaart är klar med mina lovikka vantar på slöjden! Inte för att jag tror att jag kommer använda dom, men bara för att kunna börja med något annat när jag är klar!

♥Min lilla sockerbit♥

Av Adina ♥ - 9 oktober 2011 22:51


Nu ska jag se på ett gilmore girls avsnitt, sedan ska jag läsa lite (linas kvällsbok 2.. läst den typ 4 (?) gånger, lika bra som alltid!!) sedan blir det att fara iväg till drömmarnas land! Imorron eller på tisdag ska jag ner till Teliabutiken för mitt market på min lilla bebis vill inte funka! 

Av Adina ♥ - 9 oktober 2011 17:51

   

 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards