Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Adina ♥ - 3 oktober 2011 21:38

En formkudde! :) Från mamma och pappa :)

Ett kronborg duntäcke! från mamma och pappa :)

En O.N.E klocka, men det var ganska liten, så jag ska ser och byta! :)

från mamma och pappa eller av mormor! blev lite förvirrande ;)

 

En data-väska! Den matchar mitt rum superbra! från mamma och pappa :)

En Värmekudde till magen..! :) från mamma och pappa :)

Alicias födelsedagspresent - Muffinsar (dom var myckeeet snyggare när jag fick dom tidigare idag, då var dom inte så mosiga.. hehe) :)

 

Ving-halsband&Armband - Av mormor :)

 

Av Alice fick jag ett halsband och muffinsformar! :)

 

Av Hampus fick jag min favoritchoklad och en muffinsbok! :)

 

Av Sandra fick jag örhängen och en svart BH och en mcflurry på donken! :)

 

Sen fick jag ett Thomas Sabo armband!!   Sen fick jag 400:- av farmor och farfar som jag ska köpa en parfym för!

Och 300:- av mormor och brittis som jag inte har en aning om vad jag ska köpa! haha!

En handvirkning av Måns! :)

Och ett pärlplattshalsband av Emil! :)

Av Adina ♥ - 3 oktober 2011 20:56

Idag fyllde jag 15 år!

(bilder kommer snart på allt jag fick)

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards