Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under oktober 2011

Av Adina ♥ - 23 oktober 2011 23:47

Nu har jag sett "lovewrecked" och eftersom jag älskar filmer där Amanda Bynes är med så älskade jag däför denna film skarpt!! Förresten, jag trodde för ett ögonblick att min data var trasig förrut för jag råkade ha ner den på golvet, klant-arsle, men jag tror inte att det hände något mer än att locket stängdes! Jag fick hjärtklappning några sekunder kan jag lova! *pust*

Av Adina ♥ - 23 oktober 2011 17:27

Nu ska vi äta mat, väldigt avancerad sådan: fil och flingor, mackor och ägg mm.! 

Sen efter "maten" ska vi äta min nybakta kladdkaka som står i ugnen för tillfället, mums!

Just nu nu nu nu sitter jag och tänker på hur mycket jag längtar till gymnasiet...

Av Adina ♥ - 22 oktober 2011 18:42

För att vara 10 år var hon j*ligt duktig!

Av Adina ♥ - 22 oktober 2011 13:54

Nu vet jag varför föräldrar skaffar barn!

Dom skaffar barn för att kunna låta dom göra allt som dom inte gillar att göra, tillexempel när föräldrar ska iväg och göra något och barnen stannar hemma, då låter dom barnen fixa disken, sortera tvätt och plocka ihop alla klänypor i trädgården.


Det är det som står på schemat idag... *suck*

Av Adina ♥ - 19 oktober 2011 19:55

Just nu står jag i köket och steker "farmors pannkakor" som jag ska ha med mig till utedagen imorron, för jag strejkar ifrån att äta korv för det är inte min favorit direkt!


Imorron kommer jag frysa aslet av mig och förfrysa tårna, men pluset är att jag ansvarar för grillningen så det kommer bli varmt vid brasan! (y 

Av Adina ♥ - 15 oktober 2011 17:24

Boy : I wanna be a superhero, guess my name. 
Girl : "Superman? IronMan?" 
Boy : "(smile) YOURMAN" ♥

Av Adina ♥ - 14 oktober 2011 22:55

Ännu en skandal... Glömde ju nästan bort att skriva att jag har varit med Alice fis idag!

Varje gång man umgås med henne utvecklas magmuskler på 3 sekunder.

Hon bjöd mig på GLASS!! ni anar inte hur sugen jag har varit på det, när jag får min nästa månadspeng blir det att köpa en Ben and Jerry's och sätta sif framför en sjukt bra film och... mmmmm, njuta helt enkelt!


Tack för glassen, både den och du gjorde min dag! ♥


Av Adina ♥ - 14 oktober 2011 22:46

Nu blir jag trött och arg.. hur kunde Denise åka ut när hon var en av dom bästa idag!?

Emil sjöng ju som en gammal kråka, och både Linni och André tappade ju texten.. SKANDAL att just Denise åkte ut!

Detta sysslade jag med när det var någon dålig som sjöng! 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards