Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 9 januari 2010

Av Adina ♥ - 9 januari 2010 22:56

asså för fan!

^o)


varför ska varenda jävla mäniska påpeka allt jag gör, och vad jag har på mig, hur jag ser ut i håret, allt!


och allt jag gör e så jävla fel hela tiden, det e hela tiden jag som gör fel!



aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!

Av Adina ♥ - 9 januari 2010 22:08

heej alla kära vänner ;)dagen/gårdagen ♥ :vaknade typ vid halv sju -.^.. skola!vi gick typ till tio över 1, tihivi hade engelska på morgonen, sen hade vi mentorstid, sen jumpa. (hade inte kläder med mig så jag och alice, felicia och alicia fick gå en promenad..)sen gick vi (alice,felicia och alicia) hem till mig och hämta mina saker.. vi skulle sova hos alicia! (Y)sen fick vi sjuts av mamma och pappa hem till alicia.. alicias mamma var inte hemma och alicias pappa bor typ inte så långt därifrån (dom e skilda) så vi fick sova själva hos hennes mamma.. tihii!!så vi flumma as mycke xDsen spela vi rita&gissa :D jag och alicia vann !! :Dsen gick vi till hennes rum och prata och massa, sen masserade (stavning) vi varandra :Dsen typ vid 5 så somna vi!sen på morgonen gick alicia upp vid 10 och kolla på tv XDsen kom alice och jag upp, så åt vi frukost.. (:och felicia sov som en stock! (: (:sen när alicia inte ville att hon skulle sova längre så tog hon en as stor tvättsvamp och blötte den och gick ner till felicia och krama om den så att felicia fick allt i ansiktet.. hahahahahahaha!sen sprang alicia och jag upp som två galningar och sprang in på toan och låsgte dörren (man vet juh aldrig när felicia blir aggresiv! haha!sen gick vi ut och åkte PULKA!! (Y)(Y)(Y) (L)as hög backe! <3sen kom pappa och hämta mig och alice, så åkte vi och handla med mamma och pappa ! :D (och min ena brorsa)sen åkte vi till mig, och jag och alice satt vid datan §§sen när vi skulle spela rita&gissa så kom hennes pappa och hämta henne :(AS KUL HADE VI (Y)LOVE MY LITTLE GIRLS <3 §§§§§§dag/dagar man aldrig glömmer § (aa


pussNpåallasöta§

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards