Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under januari 2010

Av Adina ♥ - 9 januari 2010 22:08

heej alla kära vänner ;)dagen/gårdagen ♥ :vaknade typ vid halv sju -.^.. skola!vi gick typ till tio över 1, tihivi hade engelska på morgonen, sen hade vi mentorstid, sen jumpa. (hade inte kläder med mig så jag och alice, felicia och alicia fick gå en promenad..)sen gick vi (alice,felicia och alicia) hem till mig och hämta mina saker.. vi skulle sova hos alicia! (Y)sen fick vi sjuts av mamma och pappa hem till alicia.. alicias mamma var inte hemma och alicias pappa bor typ inte så långt därifrån (dom e skilda) så vi fick sova själva hos hennes mamma.. tihii!!så vi flumma as mycke xDsen spela vi rita&gissa :D jag och alicia vann !! :Dsen gick vi till hennes rum och prata och massa, sen masserade (stavning) vi varandra :Dsen typ vid 5 så somna vi!sen på morgonen gick alicia upp vid 10 och kolla på tv XDsen kom alice och jag upp, så åt vi frukost.. (:och felicia sov som en stock! (: (:sen när alicia inte ville att hon skulle sova längre så tog hon en as stor tvättsvamp och blötte den och gick ner till felicia och krama om den så att felicia fick allt i ansiktet.. hahahahahahaha!sen sprang alicia och jag upp som två galningar och sprang in på toan och låsgte dörren (man vet juh aldrig när felicia blir aggresiv! haha!sen gick vi ut och åkte PULKA!! (Y)(Y)(Y) (L)as hög backe! <3sen kom pappa och hämta mig och alice, så åkte vi och handla med mamma och pappa ! :D (och min ena brorsa)sen åkte vi till mig, och jag och alice satt vid datan §§sen när vi skulle spela rita&gissa så kom hennes pappa och hämta henne :(AS KUL HADE VI (Y)LOVE MY LITTLE GIRLS <3 §§§§§§dag/dagar man aldrig glömmer § (aa


pussNpåallasöta§

Av Adina ♥ - 7 januari 2010 14:42

..... vad tycks? :D

Av Adina ♥ - 7 januari 2010 14:16

sitter här med matilda ;D

(som vanligt) :)

aja! §

bloggar sen! ;)


pussNpåallasöta§

Av Adina ♥ - 5 januari 2010 18:38

bara så att alla vet så har matilda damp.. xD

min älskade lilla matilda (:

HAHA!


eeh, nu sitter hon här med ett flingpaket och försöker få upp locket..... hon klarade det.. , hon fick upp locket (Y)

flingmoster nr 1


haha!

<3


pussNpåallasöta§

Av Adina ♥ - 5 januari 2010 13:28

heej alla små vänner!

:)

sitter här med matilda! §§


vi sitter vid datan och kollar på svampbob! ;) loveee him <3


hjälper matilda att göra en blogg!

kolla in den ;) :

www.LoveTakesOver.bloggplatsen.se      


bloggar senare!


pussNpåallasöta§

Av Adina ♥ - 4 januari 2010 22:24

      fiilm time! :D

ska välja vilken film jag ska se, vi får se!

bloggar mer imorn


pussNpåallasöta§


höll på att glömma.. dagens bild/bilder (:



pepsi my lover ;****





matilda ;*


Av Adina ♥ - 4 januari 2010 19:43

JÄVLA PATETISKA MÄNNISKA! :S

ASSÅ SKAFFA ETT LIV INNAN DU GÅR PÅ OCH FÖRSTÖR ANDRAS.... ASSÅ USCH HUR STÅR DU UT MED DIG SJÄLV!

FULA LILLA ÄCKEL!



heej! nu har jag skrivit det som jag har varit tjurig för hela dan...

haha! iaf, idag har jag åkt pulka med alice och mina brorsor :D (Y)

jag har inte vart så aktiv idag för jag har inte suttit vid datan helt enkelt :)


:


Mysig ;)

Alltid glad (..för det mesta)

Tössegumman

Ilsken :) (ibland)

Lika söt som alltid

Duktig..på? allt typ! (:

Artig


Söööt

Ödlevän ;)

Drar sig till killar :D

Ellegant (stavning)

Rolig

Snyggast i stan (efter mig då såklart)

Tjusig

Retsam (ibland (;)

Ödmjuk

Mjao! <3


-------------------------------------------------------------------------------------------------

Alltig glad.. (för det mesta)

Lika söt som jag , haha! (skoja)

Ivrig

Cykelgalning

Ellegant


Boktokig

Jul människa

Ödmjuk

Roligast i stan

Kakka på dig (haha) :D



:) 2 stycken som betyder enormt! <3


pussNpåallasöta<3

Av Adina ♥ - 3 januari 2010 19:32

         heej kära vänner! §

nu sitter jag här med min kära vän alice :D

ni vet... hon den snygga (;


vi har vart ute och åkt  pulka med mina brorsor (jag hade stövlar på mig, snacka om att jag frös om fötterna)... vi var ute i flera timmar vid fågelbäret (:

sen när vi kom in gjorde vi scones xD

mamma och pappa var inte hemma så vi gjorde det..

fast när vi höll på att göra sconesen så kom dom xD haha! :D


dom hade med sig donken mat så vi fick göra cholkaden och äta sconesen senare,..

haha!

sen när vi satt där vart jag jätte pruttig xD

nödvändigt att veta.. men men.. :D


nu ska vi sminka varandra och se på "playa del sol"

ses sen alla Bejbs :D §


pussNpåallasöta§


okej dåh, :D ni får väl en bild till idag :) bara för att jag e snäll idag :D:D


inte väldens snyggaste bilder men.. som sagt, min kamera e på lagning så ni får nöja er med ilderna som finns på datan :)





Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards