Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Adina ♥ - 6 maj 2011 00:10

URSÄKTA LÅNGT INLÄGG MEN IDAG PÅ PRAON HÄNDE EN PINSAM SAK SOM JAG BARA KÄNDE ATT JAG BEHÖVDE DELA MED MIG AV!


Idag på praon så skulle jag gå upp till hemköp för att införskaffa socker och vetemjöl, men jag glömde kvittot, så när jag kom tillbaka till cafét och min handledare såg att jag inte hade kvittot fick jag gå tillbaka med kassen med sockret och mjölet och fråga om kvittot, men hon sa "eftersom du inte tog det så slängde jag det", sedan började hon rota runt i papperskorgen full med kvitton, men sedan sa hon "Nu har jag massor med kunder so mväntar, så om du vill ha kvittot får du leta själv" Så jag stälde mig och letade i den däe förbannade papperskorgen.. och när jag står och gör det, tror ni inte att det kommer VÄRSTA snygga killarna och skulle köpa godis och energidryck, snacka om att jag skämdes.. efter en LÅNG stund hittade jag äntligen kvittot och sa surt hejdå och gick tillbaka till cafét!

När jag kom in i cafét berättade jag vad som hade hänt, och då blev min handledare jätte arg och så "men det är ju deras skyldighet att ge kvittot tillsammans med pengarna och inte bara lägga det på disken!!!" " och titta, nu fattas det två kronor också, jag tänker ringa dom sedan!!!"


Snacka om pinsamt att stå och gräva i en papperskorg när det kommer amssa snygga killar. Undra vad man skulle ha tänkt om man såg något liknande själv?! 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards