Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Adina ♥ - 2 maj 2011 20:23

Första dagen på praon var krävande. Jag har fått prao på ett fik nere i stan.. Och det jag har gjort i stort sett hela dagen är att diska rent kundernas skitiga tallrikar, bestick, glas mm.. och alla saker som hade använts till köket! ;) Men nu får jag det till att låta som att jag inte har gjort något annat, jag har fått hjälpa till att lägga osten på ett speciellt fint sätt på mackor, har fått skära bort det vita från pakrikorna, hämtar ägg, rapsolja, bröd inne i förrådet, hjälpt till att baka "Spenatkaka", dagen har som sagt varit kul, jobbig och "lärorik"..


En lite kul sak som hände var att när jag skulle diska rent lite grejer flög plötsligt halva vattenkranen iväg och landa i diskhon (stav) och det sprutade vatten över allt, jag stängde av vattnet och upptäckte att det låg vatten över i princip hela golvet, Jag sa till Ivelina (min handledare) vad som hade hänt, då skämta hon med mig och sa "har du försäkring?", jag blev typ hur förvirrad som helst och bah "Vaa?", då började hon skratta och sa att hon skojade, sen hjälpes vi åt att få dit den på rätt plats, Det hade tydligen hänt flera gånger innan!

Ursäkta för långt inlägg!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards