Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 30 juni 2010

Av Adina ♥ - 30 juni 2010 15:07

 


ska dra till stan nu och möta upp Felicia! :)

har nån nått förslag vad man kan ge sin 9 åriga lillebrosrsa i födelse dagspresent?

(alla måste bara eränna att jag är jävligt snygg?! speciellt på denna bild.. hhm?)


ska dra nu, kommer em imorn, får ett inlägg då, jag ska meddela er om vi badade nakna eller inte, a big mysterium (haha)!!

Av Adina ♥ - 30 juni 2010 14:58

hej! :)

fick nyss 2 gulliga kommentarer att två tjejer som verkar vara kompisar? :P

intressant blogg vet ja inte riktigt, vissa tycker att jag har en väldigt skum blogg
! haha! då får dom väl leva med det! :D

tack för komentarerna "flickor" :P..


förresten så hade jag tänkt ha en frågestund på bloggen, fråga mig vad som helst, ska försöka att svara så noga och ärligt jag kan! :D

tänkte också ha "svar på tal" på bloggen! :)


pusspårumpan

Av Adina ♥ - 30 juni 2010 14:46

hej alla bebes!

idag ska jag, alice och felicia sova över hos alicia! :D vi ska kolla på king arthur och vi ska kanske om dom andra vill åka och bada nånstans där alice felicia och alicia badade nån annan gång! :D nakenbad? vad säger ni girls ?? xD

hoppas vi får KUL! ( vilket vi alltid har )!

just nu sitter jag här och har nyss ätit upp min bana och väntar på attt alice ska duscha klart!!

sen ska vi dra ner till stan.. jag ska köpa födelsedagspresent till min brorsa som fyller 9 underbara år imorn! ett grattis? :)<3 vi ska dit med felicia tror jag! om hon kunde! jag e enormt sugen på Mc'donalds paj (så in i helvete gott)..

nu ska jag gå och slänga min banan!


pusspårumpan! :D

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards