Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under juni 2010

Av Adina ♥ - 2 juni 2010 20:12

heej, ska ta en lång historia kort!

har vart i stockholm frånmåndag till tisdag.... vi åkte från skolan vid 10 i 7 -.-'''

kom fram vid halv elva, och då åkte vi till 'SVT...såg kristian look, stephan (från bolibompa) och jonas (från bolibompa) + många fler :D:D

sen åkte vi till etnografiska muséet! det var sådär.. inte så jätte kul faktiskt! sen åkte vi till vandrarhemmet där vi skulle sova, vi skulle typ sova på stockholms finaste vandrarhem! rummen såg precis ut som på ett hotell som resten av vadrarhemmet! sen gick vi och åt! sen gick vi på spökvandring i gamla stan! (inte ett dugg läskigt :( ) den var över 2 timmar fatta att jag hade ont i benen -.- vi gick förbi en ben&gerry affär :PPP fast vi fick inte köpa nått förståss eftersom vi var på spökvandring! gud var gott det lukta där inifrån! fatta att jobba där, äta skit mycke glass :))

sen åkte v i tunnelbana till vadrarhemmet igeen, jag alice och alicia och felicia satt i enter typ och snackade aslänge (inte aslänge men ganska länge) sen somna vi vid typ 1 iallafall jag och alicia, men felicia och alice stannade uppe typ till 3 bara för att alice itne ville sova, och sen la dom min BH brevid alicias kudde och alicia trosor vid kn kudde, sen la dom våra mobiler vid sina sängar, och sminkade en bit toapapper brunt bara för att det skulle se up som bajs, det la dom vid mina kläder! men dom lyckades inte med det.. det såg ut som felicias snor, för när hon brukar snyta sig kommer det blod också (ibland)! :PP

sen så på morgonen var vi tvugna att gå up och lägga våra väskor i bussen om vi inte ville släpa på den hela dan, vid tio över 7 skulle man länma dom :OO aja!! sen när vi kom tillbaka såg ett lakan på golvet, vi visste inte vems det vad:P vi la den i en plastpåse och tog med den hela dan!

sen efter frukosten (som var väldigt goood!!) åkte vi till naturhistoriska nuséet och kollade på massa saker ! det var jätte kul! sen åt vi där (asssgoda pannkakor)  :))))) sen gick vi till cosmonova och kollade på 3D film! kul med själva filmen var tråkig, men med 3D var det coolt!, fast jag höll på att somna hela tiden! sen åkte vi till en moské! det var seriöst det roligaste med hela resan :PPP (kommer bilder i nått annat inlägg) man var tvugna att ha på sig konstiga kappaor! ascoolt! :) sen åkte vi hem, stannade vid max/mcdonalds och åt, sen berättade en av lärarna att två killar på gymnasiet hade dött! usch vad hemskt! dom åkte typ cross och krockade med varandra dom fördes till sjukhus men klarade sig inte! dom var bara 18 år :(((... sen körde vi nån tävling på bussen, juste glömde berätta det förrut men vi delade buss med en klass gymnasieelever!, och jag och alicia kom i samma lag som 2 gymnasieelever! haha! sen på kvällen var jag jätte trött! förresten, busschaffören var as tjurig, och då var det en i klassen som frågade honom om han tyckte att det var kul att köra buss! då svarade han nej XDXDXD haha! inte konstigt att han var så tjurig!

IDAG: idag har jag vart med alica, vi har köpt "fika" och tagit med oss en filt och satte oss i gräset och pratade! (kommer bilder nån gång)

nu får jag kramp i fingrarna! kommer ett inlägg antingen senare eller imorn när jag har moské kappa på mig! och bilder från pickniken!

pussss hej!


  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards