Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Adina ♥ - 3 december 2010 13:55

jag tycker seriöst inte att det är kul att blogga längre.. jag skriver bara sånadär tråkiga saker som man absolut inte vill läsa, borde jag lägga ner bloggen ett tag och skaffa ett liv?

Av Adina ♥ - 3 december 2010 11:29

shaa laa laaa, jag har inte bloggat nånting på hela december.. det e katastrop och det ska jag fixa till nu!   


Idag är det den 3 december och det är bara 21 dagar kvar tills julafton och endast 28 dagar kvar tills Nyårsafton, är det inte toppen!


okej, Nu när jag inte har suttit vid datan på några dagar så har jag inte varit i skolan som man kan tro, för då brukar jag inte heller blogga, men iallafall, jag har haft feber och ont i magen i flera dagar i rad nu.. INTE kul! men that's life ;)


Är det någon som läser denna blogg som har sett "torkel i knipa"? den är seriöst så kul så man viker sig av garv (ialla falla om man är jag)


thingeling bananring! :D

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards