Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 7 december 2010

..

Av Adina ♥ - 7 december 2010 21:48

somna in, somna in ,i bädden så fint, som en blomma på en äng i en gungande säng! lala lala lalala lala lalalala!


nu kära vänner ska jag gå och göra en nummer 1:a, slå en drill, gå på muggen, gå och kissa, pudra näsan, lätta på mina inre krafter, vad man nu föredrar att säga, själv föredrar jag "Kissa".. :) så nu ska jag gå och kissa, sen ska jag borsta tänderna, borsta dom små grå, borsta gaddarna, borsta bort tandtrollen, och jag föredrar i detta fall "Gå och borsta tänderna", så nu ska jag göra det och sen ska jag sova, vad finns det mer för ord på det, ge förslag..   


sov sött, dröm sött, sov tungt, godnatt! :)


puss, kyss, kram!

Av Adina ♥ - 7 december 2010 21:35

varför ska det vara så svårt att bestämma vad man ska ge till alla i julklapp?

dom jag ska ge julklappar är: Mamma, Pappa, Hampus, Måns, Emil, Alice, Alicia, Felicia, Matilda. den enda jag har hittat Julklapp till är Alice :)

och jag har inte den blekaste aning om vad jag vill ge till alla andra.. till alice blev det en sak som hon kommer gilla (e jag nstan säker på) :D


  

Av Adina ♥ - 7 december 2010 21:18

nu har jag tappat bort båda mina kajaler.. inte okej!!

jag vill ha mina kajaler NU!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards