Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Adina ♥ - 5 februari 2011 23:56

Glöm alla bekymmer - För imorgon kommer nya!

Av Adina ♥ - 5 februari 2011 23:51

Nu ska jag och min ärkefiende (mitt huvud) sova, har fasansfullt ont!

plus att pappa tjatar och tjatar på mig att jag ska stänga av datan, och det ska jag göra, men man behöver inte bli påmind om det varannan sekund?


Tjatiga föräldrar - Nej tack!

Sov gott alla små troll, för imorn kommer en ny dag !



Av Adina ♥ - 5 februari 2011 22:15

Hallå världen!

jag har inte uppdaterat mig så värst mycket, men det är inget jag kommer att ursäkta mig för, because it's my blog, and I do what I want with it, it disturbs you, do not come here!   

 

Igår sov jag hos Matilda, vi tog kort, spelade barngeni (och jag vann.. inte), åt godis/Chips/pizza och hade allmänt kul! Sen förrut idag när jag skulle ta bort madrassen så kom sladden till en lampa som stod i fönstret med på köpet, det sa krasch och helt plötsligt låd det glasbitar utspridda över hela hennes golv.. Om man skulle söka på "Klumpigast i världen" skulle det finnas en träff, en stor blaffig bild på mig! Lyckat!

 

               

Några bilder från igår. 

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards