Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Adina ♥ - 7 februari 2011 19:59

Nu ska jag kolla på ett av alla mina "konstiga" program!

så vi synes och höres! :)

Av Adina ♥ - 7 februari 2011 18:48

finns det något töntigare än killar som tror att dom är coola fast dom egentligen är så töntiga att man nästa vill spy över dom?!


Tänk dig att du är på väg hem och stöter på två killar som kanske skulle kunna va ett år äldre än er som brölar och låter men på andra sidan gatan, men hux flux hör du dom bakom dig.. Och just nu vill du ju bara gå så fort du kan så att dom inte ska hålla på, men gör inte det utan du går i din vanliga takt och du försöker att inte tänka på dom (vilket är lite svårt eftersom dom skriker), efter ett tag hör du något i ljud av en snöboll som landar precis bakom dina fötter och sedan gapskrattet efteråt, och när du vänder dig om har dom gömt sig bakom en lång radda med bilar som stod på gatan!


Det är just sådana stunder som man bara vill gå fram och säga nått smart som bara kommer upp i skallen när man är förbannad!  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards