Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av Adina ♥ - 16 juli 2011 23:11

Se xand the city säsongerna är det som kommer att få mig att sitta inomhus hela sommaren! Det finns 6 säsonger, 18 skivor, och väldigt mååånga timmar!

Jag är på säsong 2, skiva 5, och har måånga timmar kvar ;) 


Jag kommer att komma tillbaka till skolan och se ut som en snögubbe!

Vilket inte får hända, jag har nämligen planerat att i år ska jag bli brun..!

Men till mitt försvar så har det inte varit så soligt nu för tiden, så om solen bara kan titta fram den här månaden så kommer jag nog att ligga ute och sola ofta! 


En sådan underbar box ska jag också skaffa mig, men än så länge får min lånade box (lånad av Sandra) duga gott och väl! ♥

Av Adina ♥ - 16 juli 2011 18:30

Nu har sandra cyklat hem efter att ha sovit hos mig två dagar i rad!
Vi har bla. pratat massor halva nätterna om utseenden och hur man "ska" vara.. vi har kollat på "Sex and the city" avsnitt, och igår gick vi på visfestivalen och kollade lite på kvällen.. Sen var det en totalt packad kille som kom fram till oss och försökte presentera sig och pekade mot sin båt där det var "fest".. Vi dissade honom totalt hehe!, vi skulle åkt dit idag med, men varken jag eller Sandra orkade gå idag också! 


Jag måste bara fråga.. Vad är det som är så speciellt med vis? Man går ju ändå bara runt där och kollar på människor?!

(vilket iofs kan vara rätt så underhållande ^^.. haha!)


Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards