Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 30 juli 2011

Av Adina ♥ - 30 juli 2011 16:04

Jag har godisbegär och ska köpa godis när vi åker hem till mormor igen!

Just nu siitter jag hemma hos moster och har nyss ätit "lunch".. Det var såhääär gott vill jag minsann lova! Så när mormor plus mina brorsor åker hem ska vi handla, och mitt måste är godis! Jag är i stort behov av godis/choklad just nu.. av en speciell anledning.. (dom som förstår.. dom som inte förstår, förstår inte! he-he) Ikväll ska vi inte göra så mycket, jag och mormor ska antagligen kolla på en kriminalserie eller dylikt t.ex "morden i midsomer"!


När jag kommer hem.. då behöver jag träffa Sandra!! För hon får mig glad när jag är deppig.. vilket jag har varit nu på senaste tiden! Så vi får väl hoppas att hon har tid med mig! ;) hi-hi!

Vad sägs om typ.. Tisdag?

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20
21
22 23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards