Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 7 november 2010

Av Adina ♥ - 7 november 2010 21:30

nu har jag kommit på vad jag vill skriva om.. SKOLAN!

om man nu ändå måste gå i skolan så ska man väl kunna göra det mysigt i skolan oxå.. våran skola är så grå och trist så att man bara vill lägga sig ner och dö.. klassrummen kunde väl åtminstone ha gardiner och några tavlor.. nä, istället ska vi ha gråa tapeter stolar bord en hylla med böcker och en "magistertavla" eller vad man säger... SKIT TRIST!

sen i höst ska vi flytta lokal och troligtvis ska vi va vid fogden, vad faan e det om?? vissa har ju börjat på Alphaskolan för att skippa att gå i en stor skola, och att skolan inte ligger granne med nån annan skola, men nu ska vi flytta granne med ellen key hur tänker man då? som att vi kommer att få va ifred då?

sen kanske.. fast det e bara kanske, så ska vi ha slöjd och hemkunskap i gamleby?? hade dom tänkt att vi skulle åka buss dit en gång i veckan ??

mamma skrev till dom på facebook och frågade om det här med gamleby, men har inte fått nått svar. Lärarna har skaffat en sida på facebook där man ska kunna fråga saker, men det var typ 2 veckor sen mamma skickade iväg mailet men har inte fått nått svar!!

aja, nu orkar jag inte skriva mer!! :P

hejdåå! :D

.

Av Adina ♥ - 7 november 2010 21:00

nu har jag ingenting att göra därför tänkte jag blogga, men jag vet itne vad jag vill blogga om just nu, återkommer strax när jag kommit på nått! :D

Av Adina ♥ - 7 november 2010 20:44

  

Av Adina ♥ - 7 november 2010 20:32


bli inget videoinlägg idag men det blir en bra lår istället! :D

nu sitter jag och messar och sjunger! :)

Av Adina ♥ - 7 november 2010 17:17

hellu.. mitt videoklipp kommer snart in på bloggen, youtube vill inte sammarbeta med mig! :P +att jag ska steka korv nu så videoklippet komemr nog senare ikväll skulle jag tro! :)

Av Adina ♥ - 7 november 2010 12:31

-säg mig kära alicia Brandt.. vill du va?

Alicia- självklart!

-vad bra vart vill du mötas?

Alicia- jag orkar inte möta dig men jag orkar självklart va med dig saga!

-vad bra, då ses vi snart! :D

Av Adina ♥ - 7 november 2010 12:26

jag är så jävla glad så jag vill springa ut på gården utan kläder och skrika "JAG ÄR KÄR", men samtidigt är jag skit tjurig/arg/ledsen så jag bara vill ställa mig mitt ute i ingen stans och skrika tills jag tappar rösten!!!!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards