Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 10 november 2010

Av Adina ♥ - 10 november 2010 21:34

nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova! :)

vill bara säga att jag tycker att James blunts nya låt är BRA! :D alicia jag beårdrar dig att lyssna på den!


  

nån bild jag hitta bland alla bilder.. har den som profilbild på facebook.. jag tyckte det var fiin! :)

jag fattar inte vad folk har sånt problem med att säga att sina egna bilder e fina, som end del som inte vågar säga till omvärlden att dom tycker att dom själva vart fin på den eller den bilden! VÅGA SÄGA DET... det stärker självförtroendet! (y ..


aja, puss hej leverpastej <3

Av Adina ♥ - 10 november 2010 19:36

nyss va jag ute och slängde sopor med min otroligt sociala brorsa! -.-'

han va typ astjurig och jag med, så vi stod typ och muttrade mot varandra.. otroligt trevligt!! 

Av Adina ♥ - 10 november 2010 18:50

Maroon 5 är typ jätte bra! :D

idag va det skola, sen vid tre skulle jag på "möte" med mamma, så hon lämna av mig och sen fick jag vara barnvakt till världens gulligaste unge Melvin! (Y)

sen när mamma kom och hämta mig stanna vi på fika, sen när vi skulle hem börja Mevin gråta jätte mycket och klamra sig fast i min fams och ville inte släppa! haha! (omtyckt eller vad?? (; )  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards