Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg den 11 november 2010

Av Adina ♥ - 11 november 2010 21:42

Wonderwall - Oasis


bästa låten just nu!! lyssnar på den om och om och om igen! :D


GODNATT! :D 

Av Adina ♥ - 11 november 2010 20:09

Alicia ville så hemst gärna följa mig hem.. *Host* HON *host* SKULLE *host* UT *host* MED *host* SUNE *Host*... när man stöter på problem e det ju alltid bra om man är två! ;)

Av Adina ♥ - 11 november 2010 18:27

Saga lyssnar på någorlunda bra musik. Jag gillar dock bättre saker som The Pretty Reckless ^^. Nej men jag skulle egentligen bara skriva nåt viktigt här för att det var nödvändigt. Men jag ska sluta nu så inte alla får självmordstankar för då har ju inte Saga några läsare kvar. Och det skulle va sååå synd (a)

// AliciaMedScarvesRuntHuvet


www.unfun.blogg.se


        

Av Adina ♥ - 11 november 2010 18:04

hej hej! :D

nu sitter jag här själv för alicia övergav mig! :) hon skulle gör viktigare saker än att umgås med mig! ;)

imorse vanka jag och var skitpepp.. men när jag kom till skolan och insåg att vi hade världens tråkigaste lektion så blev jag skitdepp istället.. :P saken blev ju inte bättre utav att vi hade det sämsta läraren.. eller han kanske inte e dålig,.. men jag hatar honom verkligen!!

nnu ska jag vänta på alicia och leka vidare med hennes webcam!


  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards