Mitt glamorösa liv!

Direktlänk till inlägg 27 december 2010

mitt år!

Av Adina ♥ - 27 december 2010 20:35

Du under 2010..
Har du gråtit? Ja
Har du skrattat? Ja
Har du kissat på dig? Nej

Har du sovit i tält? Ja
Har du sovit under bar himmel? Nej
Har du varit på Gröna Lund? Nej
Har du varit på Liseberg? Nej
Har du varit på Kneipbyn? Nej
Har du varit utomlands? Nej
Har du varit i en annan stad? Ja
Har du bott hemma? Ja

Dina vänner under 2010..
Har en vän dött? Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? Ja
Har du sökt tröst hos en vän? Ja
Har du sovit över hos en vän? Ja
Har du varit kär i en vän? Nej
Har du fått mer en fem nya vänner under året? Nej

2010 har du:
Har du pussat någon? Ja
Har du varit tillsammans med någon? Nej
Har du varit kär i någon? Ja!!!
Har du  sovit med någon av motsatt kön? Nej

När har du som mest..
Gråtit under 2010? Kommer inte ihåg!

Skrattat under 2010? Jag skrattar nog lika mycket varje dag?!

Denna månad..

Har du varit kär? Ja!!
Har du kysst någon? Nej
Har du pussat någon? Nej
Har du kramat någon? Ja!
Har du skrattat? Ja
Har du gråtit? Ja
Har du varit glad? Ja
Har du varit ledsen? Ja

När...
Grät du senast? Idag!
Skrattade du senast? Igår
Duschade du senast? För nån timme sen..
Lyssnade du på musik senast? Nu..
Hade du kul senast? Idag

Vem..
Kramade du senast? Mamma
Pratade du i telefon med senast? Mamma
Fick du sms av senast? Martin
Hade du tråkigt senast? förrigår..tror jag, kommer inte ihåg :P
Kommer du ifrån? vah?
Heter? Jag heter Saga
Hur gammal är du? 14
När fyller du år?
Tycker du om någon just nu? Jaa
Jag samlar på? Inget
Gröna eller röda äpplen? GRÖNA
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Brukar messa nån .. vem som helst
Vilken tid gick du upp idag ?  halv elva tiden..
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Nä
Har du strumpor på dig nu? JA, det e ju skitkallt :P
Hur svarar du i telefon? "Hej det är Saga" eller "hallå"
Vad ska du göra ikväll? Kolla på film :D
Vad ska du göra imorgon? Tråka, i guess
Var vill du bo när du blir stor? Stockholm
Vad vill du bli när du blir stor? Rik
Är det okej att gråta? Ja?
När grät du senast? Det var ett jävla tjat? Igår 
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommar!
Skulle du göra om du vann en miljon? Slösa
Bär du glasögon eller linser? Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, egentligen inte!
Har du piercing? I öronen, ja
Har du tatuering? Nej
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn? Ja
Solar du ofta? När det är varmt och soligt
Är du bra på att laga mat? Ja, sådär :P
Gillar du att dansa? Ja!
Hur vig är du? Stel som en pinne!
Vilken är din favoritglass? Choklad / Jordgubb / banan
Tror du på ett liv efter döden? Vet icke..
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du? Blandat
Vilka hårfärger har du haft? Har aldrig färgat håret
Är du beroende av något ? Glädje
Brukar du bädda sängen? Ibland
Har du kysst någon under den senaste månaden? Nej
Vad var det senaste du sa? "Jag stänger dörren"
Saknar du någon nu? Ja!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Adina ♥ - 9 mars 2012 22:34


Jag har svikit bloggplatsen.se & har blivit med en ny blogg på devote.se! Vill tacka alla fina läsare för att ha läst min lite halv-kassa blogg, & hoppas av hela mitt hjärta att ni kommer att följa min nya blogg där jag också skriver om min vardag ...

Av Adina ♥ - 28 februari 2012 23:21

Nu när jag ändå skrev en inlägg om Marcelo, så tänkte jag "varför inte göra ett till?". Kollade hans sida på Bigbrother.se där dom gjorde en intervju med honom innan han gick in i big brother-huset. Tänkte kopiera & klistra in här:   Vad gör dig ...

Av Adina ♥ - 28 februari 2012 23:14

Marcelo är den snyggaste i "big brother"-huset. Helt klart. Bilden gör honom orättvis tycker jag. Har är snygg, undviker konflikter & en sån kille som bara är ni vet... perfekt! HAHA Det var sjukt gulligt när Annica (mina favorit bland tjejerna) h...

Av Adina ♥ - 27 februari 2012 18:14


Första dagen av praon är nu avklarad, eller ja, vid fyra. Att jobba 4 timmar & lunch en timme är lugnt för mig, även om första dagen innehöll disk till 100%! Höll mig glad hela dagen, men tror att pappa fick ta en massa skit när jag kom hem. Jag mena...

Av Adina ♥ - 26 februari 2012 19:03

Hellu sweethearts! Hur mår ni? Jag börjar prao:en imorgon, har lite smått panik. Har prao i 2 veckor, men det känns snarare som 2 år. Tyckte att det gott&väl räckte med 1 vecka, som vi hade förra året, redan då tyckte man ju att 1 vecka var långt, ...

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards