Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under februari 2011

Av Adina ♥ - 18 februari 2011 23:58

Vad tror ni händer efter döden? tror ni att döden bara är en början på någonting annat? eller kommer man till himlen? helvetet?

Av Adina ♥ - 14 februari 2011 21:57

I lördags hade jag och måns ingenting att sysselsätta oss med så vi började att måla varandras ansikten men ansiktsfärg.. den var väl kul först ända tills vi skulle få bort det! vi fick stå och riva bort det med naglarna men det funkade ju inte, tvål och vatten funkade inte, sist men inte minst fick vi ta diskmedel.. diskmedlet funkade ganska bra att ta bort med, men huden blev väl inte så fin efteråt.. plus att måns fick inte bort allt på halsen och på ögonbrynen! som sagt, man lär sig av sina misstag! kul var det iallafall :)


    

Av Adina ♥ - 14 februari 2011 21:44

Gaaaaaaah!

Varför blir man så nervös kvällen innan man ska till ex. tandläkaren eller läkaren?! Usch jag vill inte dit!   

Av Adina ♥ - 14 februari 2011 21:27

Har upptäckt att jag verkligen gillar "HOFFMAESTRO".. dom får mig på j*vl*gt bra humör, Och det finns tre låtar som jag lyssnar på konstant nu, nämligen dom här tre:



Young dad - HOFFMAESTRO

Highway man - HOFFMAESTRO

So You Do - HOFFMAESTRO

Av Adina ♥ - 14 februari 2011 21:21

Idag är det alla hjärtans dag och det är väl en sån dag som man ska tillbringa med dom man tycker om.. men tänk dom som inte har några vänner eller familj, vad händer med dom? Jag tycker personligen att alla hjärtans dag är mysigt, men vet inte varför.. så jag förstår er som inte gillar det, alla hjärtans dag är ganska meningslöst, men jag gillar det! :)


Nu hade jag tänkt att tillbringa resten av kvällen framför youtube, sitter och kollar på såna som har så bra röster så man bara vill smälla av!!

Underbar röst !!



Av Adina ♥ - 12 februari 2011 15:36

Jag bakade nyss cupcakes, blev väldigt nöjd över resultatet :)


       

(Yummie)

Av Adina ♥ - 8 februari 2011 21:32

(Rubriken har ingenting med innehållet att göra (vilket det aldrig har..))


Nu tänkte jag krypa ner i min säng och flyga iväg till tidningarnas land!

Vi hörs imorgon kära digitala dagbok!


  

Av Adina ♥ - 8 februari 2011 19:29

okej, den kanske e gammal och blabla, men jag tycker att den är hysteriskt rolig! ;)

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22 23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards