Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under december 2010

Av Adina ♥ - 26 december 2010 01:42

God natt och sov sött alla läsare :)

Av Adina ♥ - 25 december 2010 17:53

Nu har jag en ny mobil :D.. känns jättekul, det är en HTC wildfire, en vit ! Och nu sitter jag och bloggar från mobilen :) det var bara det jag ville säga.. im HAPPY !

Av Adina ♥ - 24 december 2010 17:09

nu är julmaten avklarad,.. men ska jag vara riktigt ärlig så blev jag mätt typ på en gång! nu sitter måns emil och hampus och kollar på "Trolltyg i tomteskogen", och måns och emil är jättespända och nervösa... "när kommer tomten".. "när kommer tomten?".. :P

Av Adina ♥ - 24 december 2010 15:00

nu är det dags för kalle anka! :)

Av Adina ♥ - 24 december 2010 11:57

Nys var matilda här och vi bytte julklappar med varandra! :)

av mig fick hon en tröja med en kanin på och pärlarmband.. och av henne fick jag en röd/Svart BH och ett rött nagellack och Örhängen men stjärnor på! :D


Juste, jag har ju inte sagt vad jag fick av mina vänner igår.. Av alicia fick jag ett kollage och en ansiktsmask och ett diadem, och av Alice fick jag Ett rosa nagellack och en Ring med en räv på och av Felicia fick jag en tröja där det står "You're the apple of my eye" (det är min nya favvotröja :D)

Av Adina ♥ - 24 december 2010 10:15

God jul  alla läsare! :)

Imorse vaknade jag  och öppnade dörren ut till hallen, och där låg ett paket.. till mig.. från tomten! och inuti paketet låg, trumvirven tack! döhdödhdöh, Twilight saga Eclipse! :D tjuhuu!


Av Adina ♥ - 23 december 2010 13:47

nu har en tredjedel av mina vänner bejätt (stavning?) sig hem, Felicia är kvar :) när jag och mamma ska till stan sjutsar vi hem henne! :)) 


Felicia Öhlund är UNDERBAR ! (;

Alicia Brandt är UNDERBAR ! (;

Alice Björk är UNDERBAR ! (;

Matilda Söderström är UNDERBAR ! (;

kände att jag ville förmedla detta..



Av Adina ♥ - 23 december 2010 11:20

nu ska jag nog gå och göra en kladdkaka! :)

hej så länge!

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards