Mitt glamorösa liv!

Alla inlägg under december 2010

Av Adina ♥ - 19 december 2010 16:46

En blogg ska väl finnas för att man ska skriva vad man gör just nu och vad man har gjort under dagen? det är ju vad en blogg är till för, men det är ju inte kul och läsa en sån blogg.. detta har jag gjort idag, detta ska jag göra imorn bla bla bla.. men varför har jag då en sån blogg kan man undra, om jag nu inte gillar såna bloggar, för att dom inte är roliga.. Jo, nu ska tant saga förklara för er varför!


Jo, ni förstår barn att jag inte har nått annat att skriva om, jag skriver om min dag och sånt skit för at jag vet inte vad jag ska skriva.. jag går inte i nån sport så det kan jag ju inte skriva om, sen har jag inte nåt större intresse av nått, typ samla på frimärken, Sticka.. jag skulle vilja ha en sån blogg som hon i "Julia & Julie" har.. typ att man lagar en maträtt varje dag från en matlagningsbok..


för jag vet ju själv att min blogg inte är kul, men om det är nått jag vill förmedla när jag typ är arg eller nått så är det ju i bloggen jag skriver det! om jag skulle varit en annan person skulle jag aldrig läst denna blogg! men bloggen är ju nånstans sån som jag är, tråkig, jobbig, jävlas med allt och alla.. men sån är jag och jag hoppas att alla mina kompisar gillar mig just för att jag är som jag är!

   

Min blogg är väl en i mängden, inte kul, inte särskilt intressant, men denna bloggen är sån som jag är! :)  

Av Adina ♥ - 19 december 2010 16:13

Fallin' Apart - The All-American Rejects

Av Adina ♥ - 19 december 2010 13:01

åååh, varför ska det vara så omöligt att städa, på allvar.. om man lyssnar på musik så ställer man sig bara och dansar och sjunger till låtarna, och man vill ju inte städa utan musik.. sen när man har dansat och inte städat ett dugg kommer mamma in och blir tjurig för att man inte har städat!

 HUR ska jag göra??



Av Adina ♥ - 19 december 2010 12:09

Idag är det 5 dagar kvar till julafton och tredje advent!.. men det snöar skitmycket!

Vad ska man göra idag? inte en aning.. men ut vill jag inte gå iallafall, och jag vill faktiskt inte sitta vid datan hela dagen, jag skulle ju kunna städa.. JA, vilken bra idé, det behövs ju men det är JÄVLIGT tråkigt!


Jo, nu har jag bestämt mig, jag ska städa, TJOHO!


  

Såhär snygg är jag idag.. (;

Av Adina ♥ - 18 december 2010 11:57

        


nu är jag redo för att gå på stan, så jag slänger in ett inlägg när jag kommer hem (förhoppningsvis)..


Bye! ;)

Av Adina ♥ - 11 december 2010 20:36

hej hej hej hej!

just nu är jag i staden där det händer.. STOCKHOLM! :) vi är hon min mormor och idag har vi varit och köpt julklappar hela dagen, jag köpte till alicia, matilda och felicia och emil :) På vägen upp igår köpte jag en present till hampus... så nu är det bara Mamma, pappa och Måns kvar ;) Det var inte så jätte svårt att köpa julklappar, vilket jag trodde när jag inte hade börjat köpa nått..


Nu.. alltså 20:26 sitter jag och myser med måns och emil.. Måns spelar guitar hero på pappas mobil och emil ligger på en luftmadrass och har alla gosedjur i famnen och kollar på film.. Själv sitter jag ju här och bloggar :P


     

..

Av Adina ♥ - 7 december 2010 21:48

somna in, somna in ,i bädden så fint, som en blomma på en äng i en gungande säng! lala lala lalala lala lalalala!


nu kära vänner ska jag gå och göra en nummer 1:a, slå en drill, gå på muggen, gå och kissa, pudra näsan, lätta på mina inre krafter, vad man nu föredrar att säga, själv föredrar jag "Kissa".. :) så nu ska jag gå och kissa, sen ska jag borsta tänderna, borsta dom små grå, borsta gaddarna, borsta bort tandtrollen, och jag föredrar i detta fall "Gå och borsta tänderna", så nu ska jag göra det och sen ska jag sova, vad finns det mer för ord på det, ge förslag..   


sov sött, dröm sött, sov tungt, godnatt! :)


puss, kyss, kram!

Av Adina ♥ - 7 december 2010 21:35

varför ska det vara så svårt att bestämma vad man ska ge till alla i julklapp?

dom jag ska ge julklappar är: Mamma, Pappa, Hampus, Måns, Emil, Alice, Alicia, Felicia, Matilda. den enda jag har hittat Julklapp till är Alice :)

och jag har inte den blekaste aning om vad jag vill ge till alla andra.. till alice blev det en sak som hon kommer gilla (e jag nstan säker på) :D


  

Translate

Presentation


Hej! Mitt namn är Saga och är 15 at the monent!
I denna blogg kommer ni få chansen att läsa om vad en tonåring som inte har något liv sysslar med på dagarna!

Lämna gärna ett fotavtryck!

Sök i bloggen

-

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4 5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24 25 26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Fråga mig

9 besvarade frågor

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Bloggar

mitt bloggvärde..

Bloglovin'

bloglovin

Ovido - Quiz & Flashcards